معرفی درب ضد حریق دولنگه سالیان درب ماندگار

درب ضد حریق دو لنگه یکی از انواع درب های مقاوم در برابر حرارت می باشد که امروزه به عنوان یکی از استانداردهای ایمنی به خصوص در برج های مسکونی و تجاری و صنایع مختلف بسیار تاکید می شود. درب ضد حریق دو لنگه هم توسط تولیدکنندگان داخلی و هم در برندهای معتبر جهانی تولید و عرضه می شوند. سالیان درب ماندگار به عنوان یک برند معتبر ایرانی افتخار دارد تا انواع درب ضد حریق دو لنگه و درب ضد حریق یک و نیم لنگه را که در مقایسه با سایر درب های ایمنی و ضد حریق از کیفیت و مقاومت بی نظیری برخوردار هستند تولید نموده و در بازارهای داخلی با قیمت بسیار مناسب عرضه نموده است. برای آشنایی بیشتر با درب ضد حریق دو لنگه این تولید کننده معتبر داخلی از شما دعوت می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

درب ضد حریق دو لنگه راهی برای ایمنی بیشتر

هدف از ساخت انواع درب ضد حریق دو لنگه در واقع پیشگیری از گسترش آتش سوزی در بخش های داخلی ساختمان می باشد. این کار می تواند روند کمک رسانی و نیز توسعه حریق را تا حدود زیادی به تعویق بیندازد. به عبارتی دیگر وجود انواع درب ضد حریق دو لنگه و درب ضد حریق یک و نیم لنگه می تواند نقش مانع و دیوار مقاومی را در برابر آتش سوزی های مختلف ایفا نماید. شاید در ظاهر این مورد ساده به نظر برسد ولی در واقع عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده از درب های غیر استاندارد می تواند صدمات جبران ناپذیری را برای افراد در پی داشته باشد. در بسیاری موارد این درب ها می تواند به عنوان گریزگاه و راه فراری برای افراد مجتمع های مسکونی، تجاری یا صنعتی باشد. نصب انواع درب های ضد حریق بر روی پله های اضطراری در این ساختمان ها و برج های مسکونی گواه این مدعا می باشد.

درب ضد حریق دو لنگه را فقط از سالیان درب ماندگار بخرید

درب ضد حریق دو لنگه را باید از تولیدکنندگان معتبر که دارای اعتبار و سوابق درخشانی در این زمینه هستند خریداری نمایید. سالیان درب ماندگار یکی از بهترین و بزرگترین شرکتهای تولید کننده انواع درب ضد حریق است که با بهره گیری از توان و دانش متخصصین فنی در این زمینه توانسته است در این زمینه به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کند. انواع درب ضد حریق دو لنگه دارای جک هیدرولیک باز کننده برای هر دو لنگه بوده و غالبا برخی از مهمترین مزایای بهره مندی از انواع درب ضد حریق دو لنگه این شرکت در مقایسه با سایر برندها و رقبایش را می توان در موارد زیر بیان کرد.

رعایت استانداردهای کیفی در تولید انواع درب ضد حریق دو لنگه

متریال های بی کیفیت می تواند منجر به تولید محصولات و از جمله انواع درب ضد حریق دو لنگه شود. سالیان درب ماندگار با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب کیفیت را بر کمیت و استاندارد را بر تولید انواع درب ضد حریق بی کیفیت ترجیح داده است و این البته یک مزیت انکار ناپذیر است.

تنوع در رنگ و ابعاد

رنگ بندی انواع درب ضد حریق دو لنگه و نیز ابعاد متفاوت این نوع درب ها یکی دیگر از مزایای بهره مندی از درب های ضد حریق سالیان درب ماندگار می باشد. هر چند ابعاد این درب که مورد تایید آتش نشانی بوده بین 160 تا 170 سانتیمتر می باشد با این وجود می توان درب ها را تا عرض 200 سانتی متر نیز تولید نمود. این تنوع به مشتری حق انتخاب می دهد و این انتخاب فقط با سالیان درب ماندگار امکان پذیر است.

تضمین مناسب برای انواع درب های ضد حریق

درب های ضد حریق این تولید کننده از 5 سال ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند. انواع یراق آلات این شرکت نیز از 12 سال ضمانت برخوردار هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *