درب ضد حریق یک و نیم لنگه

درب ضد حریق یک و نیم لنگه یکی دیگر از انواع درب های ایمنی پرطرفدار سالیان درب ماندگار می باشد. در تولید انواع درب ضد حریق یک و نیم لنگه در واقع به نوعی از ایمنی سازی و استفاده از یراق آلات درجه یک استفاده شده است. از یک طرف دستگیره آنتی پنیک به راحتی می تواند کشش و واکنش مناسبی را برای کاربر به دنبال داشته باشد و  از سوی دیگر هم بهره گیری از انواع لولای ضد زنگ و مقاوم در برابر هر نوع رطوبت این نوع درب ضد حریق را به یک عایق مناسب نیز تبدیل کرده است. فراموش نکنید اگر هنوز مردد هستید تا از این نوع درب ها استفاده کنید باید به این نکته اشاره کنیم که لازم است تا به ایمنی و سلامت افرادی که در مجتمع شما جای گرفته اند یا به عنوان کارکنان واحد تجاری شما مشغول کار هستند بیشتر بیندیشید تا در آینده این مسئولیت خطیر گریبانگیر شما نشود. شاید بهترین توجیهی که در این زمینه می توان  مطرح کرد نیز همین قضیه می باشد. به منظور آشنایی بیشتر شما با این نکات می توانید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

درب ضد حریق یک و نیم لنگه

نصب درب ضد حریق یک و نیم لنگه؛ ایمن و زیبا

درب ضد حریق یک و نیم لنگه را می توان در کنار بهره گیری از ویژگی ضد حریق آن که با انواع پشم سنگ نسوز یا پشم سرامیک نسوز در قسمت داخلی آن مقاوم سازی شده است به عنوان درب های خروج اضطراری نیز مورد استفاده قرار داد. در واقع هر یک از درب های ایمنی و ضد حریق می توانند به صورت قاعده مند و با بهره گیری از تیم های نصب تخصصی در ساختمان های مسکونی یا در مجتمع های تجاری و صنعتی نصب شده و مورد استفاده قرار گیرند. بدین معنی که در این شرایط درب ضد حریق یک و نیم لنگه به بهترین شکل ممکن مقاوم سازی می شود.

درب ضد حریق یک و نیم لنگه

راه های درزگیری انواع درب ضد حریق یک و نیم لنگه

برای مسدود کردن راه ورود دود و ممانعت از توسعه و پیشروی آتش در درب ضد حریق یک و نیم لنگه با استفاده از شیوه های درزگیری و جوشکاری راه های ورود دود و گسترش آتش از کناره های این نوع درب مسدود می شود. انواع درزگیر به شکل نوارهای حجیم شونده و نوارهای ضد دود در فاصله بین لبه و چارچوب این درب های قرار می گیرند.  البته در  اغلب موارد کارشناسان ایمنی توصیه می کنند که به منظور کنترل انواع درب ضد حریق یک و نیم لنگه و همچنین درب ضد حریق دو لنگه  بازرسی های لازم به صورت دوره ای انجام شود. عرض این نوع درب ها متفاوت است و می تواند  ابعاد آن را می توان به طور سفارشی از تولید کننده معتبر انواع درب ضد حریق ایرانی یعنی شرکت سالیان درب ماندگار بخواهید. با توجه به مواردی که ذکر شد نصب و بهره گیری از درب های ضد حریق در ساختمان ها و مجتمع های تجاری و صنعتی به عنوان یک ضرورت غیر قابل انکار به شمار می رود.

یک تضمین به تمام معنا برای انواع درب یک و نیم لنگه سالیان درب ماندگار

شما می توانید انواع درب ضد حریق یک و نیم لنگه را فقط از سالیان درب ماندگار بخواهید. فراموش نکنید گارانتی این درب ها نزد این شرکت تا 5 سال و یراق آلات نیز تا یک سال بوده و نکته طلایی و قابل تامل درباره این محصولات این است که انواع درب ضد حریق شرکت پیشرو درب یا سالیان درب ماندگار بر خلاف سایر رقبا از 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهند بود.  بهره مندی از متریال درجه یک و با کیفیت و قیمت بسیار عالی از جمله ویژگی های انواع درب های ایمنی و ضد حریق سالیان درب  ماندگار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *